Prodej autodílů Škoda, Volkswagen, Audi, Seat a dalších s rozvozem po Praze

Košík 0x

0,00 Kč

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky BOSTON K + R s.r.o.

(provozovatel internetového obchodu www.mototechdily.sk)

(Aktualizace obchodních podmínek 2.7.2019)

(dále jen "všeobecné obchodní podmínky“) Prodávajícím se ve smyslu těchto všeobecných nákupních podmínek označuje společnost BOSTON K + R s.r.o., se sídlem Martina Kollára 56, 90843 Čáry, IČO: 47577681, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, Vložka č.: 33789/T-Zbl (dále jen jako "prodávající“).

Kontakty: info@mototechdiely.sk
Zákaznická linka: 0944702970, 0944702971

1) Úvodní ustanovení


Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny prodávajícího jsou považovány za závazné. Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a poskytuje provozovateli - společnosti BOSTON K+R, s.r.o. souhlas podle § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013  Z. z. se zpracováváním svých osobních údajů za účelem řádného vyřízení objednávky. Předmětné obchodní podmínky se budou vztahovat na všechny kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím, které jsou uzavírány prostřednictvím internetového obchodu jako smlouvy na dálku a na všechny vztahy z nich vyplývající.

  • 1.1) Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona č. 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.

  • 1.2) E-shopům je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.

  • 1.3) Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu.

  • 1.4) Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.

  • 1.5) Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace.



2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, nabývá účinnosti dodáním zboží. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo ke změně dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme iv případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu.

 

3) JAK NAKUPOVAT

U nás můžete nakupovat s registrací nebo bez registrace

3.1. REGISTRACE

Před nákupem se doporučujeme zaregistrovat na našem e-shopu a to kliknutím v pravé horní části na odkaz "NOVÁ REGISTRACE"

Do registračního formuláře zadejte všechny Vaše potřebné kontaktu údaje a pokud souhlasíte zaškrtněte políčko "Souhlasím s obchodními podmínkami a poskytuji souhlas se zpracováním osobních údajů"

Po vyplnění údajů klikněte na odkaz "ZAREGISTROVAT"

Po tomto kroku Vám budou zaslány na uvedený e-mail (v registračním formuláři), přihlašovací údaje (jméno, heslo)

V dalším kroku se můžete přihlásit na naše stránky pomocí odkazu "PŘIHLÁŠENÍ"

 

VÝHODY:

- Při dalším nákupu nemusíte vyplňovat kontaktní údaje

 

3.2.VÝBĚR A OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Zboží si můžete vybrat podle kategorií na levé straně. Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku stisknutím tlačítka "Koupit". Do košíku můžete vkládat i více zboží, v nákupním košíku máte možnost si veškeré zboží přepočítat na výslednou cenu. Po odeslání objednávky bude Vaše objednávka zpracována a na Váš e-mail bude obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím; na uvedenou e-mailovou adresu Vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky. V případě, že zboží není momentálně na skladě, budete o této skutečnosti neprodleně informován. Také si můžete zboží vybírat prostřednictvím operátora na uvedených telefonních kontaktech, emailem případně prostřednictvím komunikační aplikace LIVECHATOO.COM pokud je náš operátor ONLINE.

 

3.3. DOPRAVA

Před dokončením objednávky mate možnost vybrat druh dopravy a to:

- 123 kurýrem

- 123 kurýrem - nadrozměrný zboží/autobaterie

 

Doprava kurýrem - 123 Kurýr Vám zboží doručí osobně na určenou adresu. O provedeném odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem nebo SMS. Kurýr vozí zboží zpravidla v době mezi 8 - 18 hod.  Odběratel by měl zkontrolovat neporušenost a kompletnost zásilky ještě v den převzetí zboží a svým podpisem potvrzuje kurýrovi, že obal je neporušený. V případě zjištění, že zásilka je poškozena, je třeba nahlásit poškození zásilky nejpozději do 24 hodin od převzetí balíku na tel. číslo: +421944702970, +421944702971.

123 kurýr - nadromerný zboží / autobaterie - Cena dopravy po ČR nadrozměrný zboží (karosářské díly, vyfuky, autobaterie - při větších baterie může být cena dopravy vyžší o čem Vás uvědomíme). 123 Kurýr Vám zboží doručí osobně na určenou adresu. O provedeném odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem nebo SMS. Kurýr vozí zboží zpravidla v době mezi 8 - 18 hod.  Odběratel by měl zkontrolovat neporušenost a kompletnost zásilky ještě v den převzetí zboží a svým podpisem potvrzuje kurýrovi, že obal je neporušený. V případě zjištění, že zásilka je poškozena, je třeba nahlásit poškození zásilky nejpozději do 24 hodin od převzetí balíku na tel. číslo: +421944702970, +421944702971

Cena dopravy:

123 Kuriér - cena přepravy je stanovena na 155 Kč

123 Kurier- nadrozměrný zboží / autobaterie - cena přepravy je stanovena na 229 Kč

Zasielka do krajin EU / Shipment to EU countries: Cena sa stanovuje individuálne podľa krajiny, a váhy tovaru.

- Je možné stanovit individuální druh dopravy po dohodě mezi prodávajícím a kupujícím.

Pokud si kupující bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy nepřevezme zboží na místě určeném kupujícím nebo v časovém rozsahu, který si kurýr s kupujícím předem dohodl, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky.

 

3.4.PLATBA

Před dokončením objednávky musíte zvolit způsob úhrady a to:

- Okamžitá platba, Platba kartou, Platba převodem - prostřednictvím platební brány 24-pay

- Dobírkou (tento způsob platby je bez poplatku)

 

Platba prostřednictvím platební brány 24-pay (Okamžitá platba, Platba kartou, platba převodem). Schválené a regulované Národní bankou Slovenska. číslo oprávnění ODB-8835-5/2012.

Platba prostřednictvím platební brány 24-pay umožňuje rychlou a bezpečnou platbu kartou / podpora 3D Secure bezpečnostních standardů / a pohodlné bankovní převody do 9 největších bank, včetně platební možnosti VIAMO. Platební brána 24-pay je regulována Národní bankou Slovenska ( Číslo oprávnění ODB-8835-5/2012. ). Po výběru platební možnosti je zákazník okamžitě přesměrován na stránku banky, kde realizuje platbu. Platba prostřednictvím platby kartou a okamžitých plateb proběhne okamžitě a zboží je velmi rychle možné expedovat zákazníkovi.

Bankovní spojení:

2701953145 / 2010 Fio banka, a.s.

IBAN: CZ1020100000002701953145

BIC: FIOBCZPPXXX

Daňový doklad (faktura) je dodávána společně se zbožím.

 

3.5.CENY ZA ZBOŽÍ

Ceny jsou stanoveny podle aktuálního ceníku zboží v době objednávky. Všechny ceny jsou uvedeny s i bez 20% DPH. Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud při konkrétním výrobku není uvedeno jinak. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme iv případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu. Avšak v každém takovém případě kontaktujeme kupujícího.

3.6. Platba zálohy za výměnný díl - podmínky vrácení zálohy

U výměnných dílů se kupujícímu zároveň naúčtuje záloha za starý díl. Po vrácení starého dílu a uznání bezchybovosti a kompletnosti výrobcem se kupujícímu vrátí záloha.

Starý, vyměněný díl musí být vrácen nejpozději do 10 dnů ode dne zakoupení. Po překročení této lhůty nebude záloha vrácena! Vrátit je možné pouze díl stejné značky - výrobce, který byl dodán jako výměnný! Díl musí být KOMPLETNÍ, očištěný a zabalený ve stejné krabici, ve které jste dostali nový díl. Při nedodržení těchto podmínek nemůže být záloha vrácena!

V případě dodržení všech náležitostí Vám bude záloha vrácena nejpozději do 14 dní na Vámi uvedený bankovní účet.

Podrobnější podmínky:

  • -Starý díl se vrací v obalu z nového dílu (obal nesmí být poškozen),
  • -Kompletní (díl nesmí být rozebrán),
  • -Starý díl musí obsahovat přesně ty části jako díl nový (pokud byl díl s tyčkami, tak se s tyčkami musí i vrátit),
  • -Při řízeních nesmí být ohnuté tyčky řízení ani jinak poškozený obal řízení, není přípustná koroze vnitřních částí
  • -Ve všech otvorech řízení a servočerpadiel, příp. ostatních dílů, které byly dodány se záslepkami musí být záslepky přesně tak jako u nového dílu,
  • -U všech starých dílů platí, že díl nesmí být fyzicky poškozen (zlomený, prasklý, příp. Chybí nějaká část), musí být očištěn a vyprázdněn od provozních tekutin (oleje, maziva, paliva...),
  • -Při vrácení x-kových originálních dílů třeba vrátit ty části, které byly namontovány na novém díly, tj pokud byl např. motor dodaný s hlavou, vačkou, držákem olejového filtru, tak je třeba vrátit tytéž díly, které byly dodány, jinak vrácení dílu nebude uznáno
  • Tímto bodem, není dotčeno právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve smyslu ust. § 7 a násl. zákona č. 102/2014 Z.z.

 

3.7. ZASADY
Na tento zásilkový prodej realizovaný mezi prodávajícím a spotřebitelem se vztahují obecně závazné předpisy Slovenskej republiky, a ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů   ve znění pozdějších předpisů, zákon č.223/2001 o odpadech a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a zákon č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.


4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, který je vyráběn na zakázku podle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme kurýrní společností, na dobírku nebo po zaplacení jinou formou než je uvedeno v bodě (3.4.PLATBA). V případě, že jste na naší rozvozové trase, budete o dodání informováni telefonicky nebo e-mailem. Vyhrazujeme si právo změny ceny poštovného v závislosti na rozměrech, váze a křehkosti objednaného zboží po telefonické dohodě s kupujícím.

Při přebírání křehkého zboží (světla, zpětná zrcátka, karosářské díly ...) od kurýra, prosíme zkontrolujte si zboží přímo v přítomnosti kurýra, dopravce pro případné poškození přepravní společností. V případě, že zboží bude poškozeno kontaktujte v prvním kroku kurýra, nebo osobu která Vám zboží předává abychom předešli komplikacím při reklamaci.

7) DODACÍ LHŮTA

Dodací doba úzce souvisí s výběrem dopravy. V případě výběru přepravy kurýrem zboží je doručeno do 24 až 48 hodin pokud je zboží skladem. Zpravidla zboží které není skladem Vám bude doručen do 48 až 72 hodin, může se však stát že dodání může trvat i více dní o čemž Vás budeme neprodleně informovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží který jsme měli skladem vyměníme za jiný druh. Zboží který byl nutný objednat od dodavatelů není možné vyměnit. Výměnu zboží lze zrealizovat do 5. pracovních dnů od převzetí zboží, po 5. pracovních dnech výměnu zboží neakceptujeme. Zboží vyměňujeme pouze za zboží ve stejné nebo vyšší cenové hladině. V takovém případě nás třeba kontaktovat a zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na dohodnutou adresu kurýrní společností, nebo poštou. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující. S tímto není dotčeno právo na vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů.

Zboží při výměně musí být:
- nepoužívaný
- nepoškozené
- kompletní (včetně příbalového letáku a pod.)
- v původním (nepoškozeném nebo jinak znehodnoceném) obalu

Elektrické díly a díly obsahující elektroniku nelze vyměnit !

 

9) OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Provozovatel internetového obchodu www.mototechdily.cz (dále jen „BOSTON K+R, s.r.o.“):

BOSTON K+R, s.r.o.

Martina Kollára 56,

908 43 Čáry,

IČO: 47 577 681

IČ DPH: SK2024004499

 

Provozovatel v souladu s nařízením EP a R EÚ 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů) a se zákonem č. 18/2018 Z. z. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů:

 

  1.  Zpracování objednávky, vystavení daňového dokladu a vedení reklamaci v internetovém obchodě www.mototechdily.cz v rozsahu:

Fyzická osoba: jméno, příjmení, adresa bydliště, dodací adresa, telefonní číslo, emailová adresa, název banky, číslo účtu

Právnická osoba: název firmy, fakturační adresa firmy, IČO, DIČ, DIČ, dodací adresa, jméno a příjmení kontaktní osoby, telefonní číslo, emailová adresa, název banky, číslo účtu

 

Prodávající tímto oznamuje kupujícímu, že zpracování osobních údajů je povoleno ve smyslu Článku 6 odst.1 písm. b obecného Nařízení EP a R (EÚ) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

 

Ve smyslu Článku 6 odst.1 písm. b obecného Nařízení EP a R (EÚ) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů bude prodávající jako provozovatel v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotčené osoby, protože zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné pro plnění z kupní smlouvy, v níž vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran.

  1. Marketingu a to formou:

2.1   Zasílání novinek a reklamních informací na e-mailovou adresu a to přihlášením zákazníka do mailing listu na stránkách internetového obchodu www.mototechdily.cz v rozsahu:

Fyzická osoba: jméno, příjmení, adresa bydliště, telefonní číslo, emailová adresa

Právnická osoba: název firmy, fakturační adresa firmy, IČO, DIČ, DIČ, jméno a příjmení kontaktní osoby, telefonní číslo, emailová adresa,

2.2   Návštěvník internetového obchodu se může přihlásit k odběru novinek přímo po registraci na stránkách internetového obchodu www.mototechdily.cz,nebo jako kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu Článku 6 ods.1 pism. a obecného Nařízení EP a R (EÚ) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, aby prodávající zpracoval a uchovává jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a / nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených výrobcích a zpracovával je ve všech svých informačních systémech, týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených výrobcích. Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoliv písemnou formou, nebo mailem na adresu info@mototechdily.cz. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu.

 

2.3   Zákazník internetového obchodu nakupující prostřednictví stránky společnosti Heureka Shopping s.r.o. bude v rámci marketingu touto společností vyzván na ohodnocení kvality poskytnutých služeb a zboží. Za tímto účelem zpracovává společnost Heureka Shopping s.r.o. jméno a mailovou adresu kupujícího.

 

 

  1. Vzdálené správy e-shopu:

3.1   S firmami spravujícími vzdáleným přístupem naše webové stránky a e-shop máme uzavřené zprostředkovatelské smlouvy a zpracovávají osobní údaje naším jménem. Naše společnost využívá pouze zprostředkovatelů poskytujících dostatečné záruky na to, že přijmou vhodná technická a organizační opatření, aby zpracování splňovalo požadavky GDPR a aby byla zajištěna ochrana práv dotčené osoby. Uvedené firmy mají přístup k osobním údajům v rozsahu:

Fyzická osoba: jméno, příjmení, adresa bydliště, dodací adresa, telefonní číslo, emailová adresa, číslo bankovního účtu, identifikační a autentizační údaje, záznamy o činnostech osoby (logy) na úrovni aplikací, domény, síťové, komunikační a bezpečnostní infrastruktury, cookies

Právnická osoba: název firmy, fakturační adresa firmy, IČO, DIČ, DIČ, dodací adresa, jméno a příjmení kontaktní osoby, telefonní číslo, emailová adresa, číslo bankovního účtu, identifikační a autentizační údaje, záznamy o činnostech osoby (logy) na úrovni aplikací, domény, síťové, komunikační a bezpečnostní infrastruktury, cookies

 

3.2   Uvedené firmy spravující naše webové stránky a e-shop sú:

  • BUFI s.r.o., Martinská dolina 60/A, 949 01 Nitra
  • Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tr. 247/85, 370 01 České Budějovice, ČR
  • Host Europe GmbH, Welserstr. 14, 51149 Kolín, Nemecko
  • Unihost s.r.o., Sochora 694/24, Holešovice, 170 00 Praha 7, CZ

 

Provozovatel prohlašuje, že:

a)           Zpracované osobní údaje dotčených osob použije pouze na výše uvedené účely v rámci svých obchodních aktivit.

b)           Nevyužíváním zasílání novinek a reklamních informací nevzniká hrozba odmítnutí smluvního vztahu.

 

Společná ustanovení:

Osobní údaje, které poskytujete provozovateli prostřednictvím registračního formuláře nebo přímé objednávky musí být pravdivé, a v případě jejich změny jste povinen o jejich změně neprodleně informovat i provozovatele.

 

Ochrana vašich osobních údajů se řídí ustanoveními zákona o ochraně osobních údajů, přičemž vaše práva jsou upraveny obecném Nařízení EP a R (EÚ) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. např. právo na základě písemné žádosti požadovat:

Právo na přístup

  • Máte právo na poskytnutí kopie osobních údajů, které o Vás máme k dispozici, jakož i na informace o tom, jak Vaše osobní údaje používáme. Ve většině případů vám budou Vaše osobní údaje poskytnuté v písemné listinné podobě, pokud není z vaší strany požadované jinak. Pokud jste o poskytnutí těchto informací požádali elektronickými prostředky, budou vám poskytnuty elektronicky, pokud to bude technicky možné.

Právo na nápravu

  • Přijímáme přiměřená opatření, abychom zajistili přesnost, úplnost a aktuálnost informací, které o Vás máme k dispozici. Pokud si myslíte, že údaje, kterými disponujeme, jsou nepřesné, neúplné nebo neaktuální, prosím, neváhejte nás požádat, abychom tyto informace upravili, aktualizovali nebo doplnili.

Právo na vymazání

  • Za určitých okolností máte právo nás požádat o vymazání Vašich osobních údajů, například v případě, že osobní údaje, které jsme o Vás získali, již nejsou potřebné k naplnění původního účelu zpracování nebo pokud odvoláte svůj souhlas se zpracováním. Vaše právo je však třeba posoudit z pohledu všech relevantních okolností. Například, můžeme mít určité právní a regulační povinnosti, což znamená, že nebudeme moci Vaší žádosti vyhovět.

Právo na omezení zpracování

  • Za určitých okolností jste oprávněn nás požádat, abychom přestali používat Vaše osobní údaje. Jde například o případy, kdy si myslíte, že osobní údaje, které o Vás máme, mohou být nepřesné nebo když si myslíte, že už Vaše osobní údaje nepotřebujeme využívat.

Právo na přenositelnost údajů

  • Za určitých okolností máte právo požádat nás o předávání osobních údajů, které jste nám poskytli, na jinou třetí stranu dle Vašeho výběru. Právo na přenosnost se však týká jen osobních údajů, které jsme od Vás získali na základě souhlasu nebo na základě smlouvy, které jste jednou ze stran.

Právo namítat

  • Máte právo namítat proti zpracování údajů, které je založeno na našich legitimních oprávněných zájmech (například osobní údaje zpracováváme na účel bezpečnosti sítě a infrastruktury). V případě, že nemáme přesvědčivý legitimní oprávněný důvod ke zpracování a vy podáte námitku, nebudeme Vaše osobní údaje dále zpracovávat.

Práva související s automatizovaným rozhodováním

  • Máte právo odmítnout automatizované rozhodování, včetně profilování, ze kterého pro Vás vyplyne právní nebo podobný významný důsledek.

Právo odvolat souhlas

  • Ve většině případů Vaše osobní údaje nezpracovávají na základě Vašeho souhlasu. Může se však stát, že v konkrétních případech o Váš souhlas požádáme. V případech, kdy to uděláme, máte právo odvolat svůj souhlas s dalším používáním Vašich osobních údajů. (Např. Fotografie)

 

Právo podat stížnost

Chcete-li podat stížnost na způsob, jakým jsou vaše osobní údaje zpracovávané včetně uplatnění výše uvedených práv, můžete se obrátit na linku: +421944 702 970 posláním e-mailu na adresu: info@mototechdily.cz, nebo písemnou žádostí zaslanou do sídla provozovatele na korespondenční adresu: Martina Kollára 56, 908 43 Čáry

 

Pokud nejste spokojen s naší odpovědí, nebo se domníváte, že vaše osobní údaje zpracováváme nespravedlivě nebo nezákonně, můžete podat stížnost na dohlížitel, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů Slovenskej republiky, https://dataprotection.gov.sk, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo: +421 /2/ 3231 3214; E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.  

 

 

Třetí strany:

Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty třetím stranám a zprostředkovatelem, tj subjektům spolupracujícím s provozovatelem, kterými jsou například přepravní a doručovací společnosti. Aktuální seznam těchto subjektů je následující:

  • Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, CZ

Marketingová firma

  • 24-pay s.r.o., Kálov 356, 010 01 Žilina

Spravovanie on-line platieb

  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o.

Dopravná spoločnosť

  • BUFI s.r.o., Martinská dolina 60/A, 949 01 Nitra

Spravovanie SW na diaľku

  • Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tr. 247/85, 370 01 České Budějovice, ČR

Spravovanie SW na diaľku

  • Host Europe GmbH, Welserstr. 14, 51149 Kolín, Nemecko

Spoločnosť spravujúca a vlastniaca server

  • Unihost s.r.o., Sochora 694/24, Holešovice, 170 00 Praha 7, CZ

Správca serverov

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica

Dopravná spoločnosť

10) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen ihned nahlásit přepravci a následně naší firmě.

Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.

 Záruka se nevztahuje na:

a) vady zapříčiněné opotřebením při běžném používání
b) vady zapříčiněné nesprávným použitím
c) vady zapříčiněné nesprávnou (neodbornou) montáží
d) vady zapříčiněné nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem (info@mototechdily.cz), či písemně
2) zboží zašlete doporučujeme jako doporučený balík kurýrní společností nebo poštou přičemž doporučujeme poslat jako pojištěný balík (ne na dobírku) na dohodnutou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu,

4) zásilka musí obsahovat kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě, reklamační formulář naší firmy, případně doklad o montáži nebo protokol ze servisu o chybném náhradním díle, který chce kupující reklamovat

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.

11)VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu, který není na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku. Kupující má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující je odpovědný za případné snížení hodnoty zboží.

Ustanovení v této části výslovně neplatí pro právnické osoby a pro fyzické osoby-podnikatele i fyzické osoby-nepodnikatele nesplňujících vymezení v zákoně č. 102/2014 Z. z.

Kupující uplatňuje své právo odstoupit od smlouvy výhradně písemně v tištěné podobě, a to prostřednictvím pošty zaslané na dohodnutou adresu prodávajícího uvedenou v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek. Zároveň je spotřebitel povinen prokázat zaslání odstoupení.

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí si strany všechny vzájemné přijatá plnění. Zboží spolu s dokladem o koupi proto prosím pokud možno zasílejte zpět:

- nepoužívaný
- nepoškozené
- kompletní (včetně příbalového letáku a pod.)


Doporučujeme vám zboží pojistit. Zásilky na dobírku nepřebíráme. Kupní cenu zboží, Vám vrátíme převodem na Vámi určený bankovní účet (pokud se spolu nedohodneme jinak), a to nejpozději do 14 dnů v souladu s příslušnými ustanoveními zákona.

V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, který je používán, poškozený nebo neúplný, uhradí spotřebitel prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu.

 

V souladu s § 7 ods. 6 výše uvedeného zákona spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží a služeb uvedených v uvedeném zákoně.



12) Závěrečná ustanovení

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou v platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na internetovém portálu www.mototechdily.cz .

2. Prodávající je oprávněn na základě vlastního uvážení kdykoliv změnit znění Všeobecných obchodních podmínek. Nové znění Všeobecných obchodních podmínek nabývá účinnosti dnem, kdy jsou zveřejněny na internetovém portálu. Do té doby platné Všeobecné obchodní podmínky pozbývají platnosti a účinnosti dnem nabytí platnosti a účinnosti nových Všeobecných obchodních podmínek.

3. Smlouvy a s tím související právní vztahy se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými a účinnými v době uzavření smlouvy.

4.) Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího o žádostí o nápravu. Pokud prodávající na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má ve smyslu § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektům na alternativní řešení spotřebitelských sporů s provozovatelem e-shopu je Slovenská obchodná inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel zároveň může na podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh najde spotřebitel na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.

 

Reklamační řád autodíly MotoTech  ( firma: BOSTON K+R s.r.o.)

1. Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí Kupujícím. U věcí prodávaných za nižší cenu, Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.


2. Na vyřizování reklamací se vztahuje platný reklamační řád.

 

3. Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené kupujícím od prodávajícího.

 

4. Reklamační řád v této podobě je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky.

 

5. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které vykazuje vady, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího.


6. Kupující je povinen provést prohlídku zboží při převzetí zboží. Pokud tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době převzetí zboží.


7. Během záruční doby má zákazník právo na bezplatné odstranění vady po předložení zboží oprávněnému zástupci prodávajícího spolu s dokladem o zaplacení a pokud možno s originálním obalem zboží. V případě vrácení zboží poštou nebo kurýrem zboží musí být poslán bez dobírky.


8. Pokud zboží vykazuje vady, zákazník má právo uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího v souladu s § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulář na výměnu, vrácení peněz nebo uplatnění reklamace - a doručí ho prodávajícímu. Kupující je povinen ve formuláři přesně vyplnit všechny požadované informace. Reklamační řízení začíná dnem doručení vyplněného formuláře na uplatnění reklamace a reklamovaného zboží prodávajícímu. Začátek reklamačního řízení je zároveň dnem uplatnění reklamace.


9. Prodávající je povinen přijmout reklamaci ve své provozu.


10. Kupující je povinen reklamovat vady zboží u prodávajícího bez zbytečného odkladu, jinak kupujícímu zaniká právo vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění vady.


11. Prodávající oznámí kupujícímu přijetí zboží který je reklamované, a vydá mu potvrzení o přijetí. Pokud toto potvrzení není možné vydat hned, vydá ho nejpozději s dokladem o vyřízení reklamace.


12. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek. V případě, že prodávající rozhodně není oprávněn o reklamaci rozhodnout zašle zboží na vlastní náklady na odborné posouzení znalci, autorizované nebo akreditované osobě.

13. Kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, o kterých byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.


14. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiný obdobný se srovnatelnými technickými parametry po vzájemném odsouhlasení.


15. Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícím zaniká:

1. nepředložením dokladu o zaplacení
2. uplynutím záruční doby zboží,
3. mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím,
4. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,
5. neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
6. poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s běžným používáním zboží
7. poškozením zboží neodvratitelnými nebo nepředvídatelnými událostmi.

8. Pokud je to vzhledem k povaze zboží nutné, nepředložení dokladu o montáži, protokol ze servisu o chybném náhradním díle, který chce kupující reklamovat.


16. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
1. předáním opraveného zboží,
2. výměnou zboží,
3. vrácením kupní ceny zboží,
4. vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
5. písemnou výzvou k převzetí zboží v případě neoprávněné reklamace,
6. odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.


17. O výsledku reklamace bude kupující informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky a zároveň mu bude doručen prostřednictvím e-mailu, resp. spolu se zbožím doklad o vyřízení reklamace v listinné podobě v zákonné lhůtě.

 

18. Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškerý nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.

 

19. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.


20. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad, na kterém bude uveden vyměněné zboží, a případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží za nové začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží, ale pouze na nové zboží.

 

21. Pokud jde o odstranitelnou vadu, bude reklamace vyřízena následujícím způsobem: prodávající zabezpečí odstranění vady, nebo prodávající vadné zboží vymění (určení způsobu vyřízení reklamace závisí na rozhodnutí prodávajícího a kupující se nemůže určení vyřízení své reklamace domáhat).


22. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu více krát opakovanou odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, a které brání tomu, aby mohl být zboží řádně užíváno jako bez vady, prodávající vyřídí reklamaci výměnou zboží za zboží jiné funkční, nebo v případě, že nemůže prodávající provést výměnu zboží za jiný, vyřídí reklamaci vystavením dobropisu na vadné zboží nebo poskytne přiměřenou slevu z ceny


23. Reklamační zboží je možné poslat poštou nebo kurýrem na dohodnutou adresu, případně zboží doručit osobně na dohodnutou adresu. Zásilky na dobírku nepřebíráme.

 

Reklamační Formulář si můžete stáhnout zde : Reklamační formulář

2024    mototechdily.cz licencovaný predajca autodielov

TecDoc

Všetok obsah internetových stránok mototechdily.cz, vrátane textov, dizajnu, technických náčrtov, grafiky, vyobrazenia a usporiadania súborov, je chránený autorským právom a jeho kopírovanie je bez písomného súhlasu autora zakazaný.

Facebook